Stvaramo ideje.

VIZUELNI IDENTITET

Svaka organizacija ima svoj identitet. Identitet je skup osobina po kojima se organizacija identifikuje i predstavlja na tržištu. Pored identiteta, organizacija ima i imidž – odnosno utisak koji brend ostavlja na pojedinca. U ovom delu oglašavanja (eng. advertising) gde se proizvod, usluga ili ideja usmeravaju ka auditorijumu putem sredstava za oglašavanje, najznačajniju ulogu ima vizuelni identitet.

LOGO DIZAJN

Logotip predstavlja vizuelni identitet vaše firme na tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Imajući u vidu da je ovaj tip grafike nosilac celokupnog vizuelnog identiteta firme i da se menja veoma retko ili u izuzetnim situacijama, proces izrade logoa potrebno je od početka jasno definisati i detaljno objasniti njegovo značenje, izbor boja, simbola, kao i njegovu primenu.

AMBALAŽA

Ambalaža ima ulogu da upakuje proizvod, da ga predstavi na najbolji mogući način, istakne u odnosu na konkurentske proizvode i da se korisnik na osnovu tog prvog utiska odluči za kupovinu baš tog proizvoda. Ambalaža je veoma važna kod prvog odabira proizvoda, ali kvalitet je presudan za odluku potrošača da li će i ubuduće nastaviti da ga kupuje. Ništa ne vredi ako je proizvod kvalitetan i prestižan, ako na kraju ne završi u rukama kupca, pa je zbog toga ambalaža veoma značajan faktor marketinga.

PLAKAT

Plakat je grafičko rešenje koje kao sredstvo marketinga treba prolazniku da omogući trenutno dobijanje informacije o proizvodu ili usluzi koja se nudi. Ne sme biti pretrpan informacijama, bojama i slikama jer će u tom slučaju postati teško čitljiv i neće zainteresovati prolaznike.